sobota, 23 marca 2013

DKMS

Siemanko! Dziś o 9 rano zaczęło się spotkanie wolontariuszy DKMS, do którego należę. 

Fundacja DKMS – Baza Dawców Komórek Macierzystych Polska - fundacja założona 28 listopada 2008, zajmująca się przeszczepami szpiku kostnego i komórek krwiotwórczych.

Jak co roku rejestrowałam potencjalnych dawców szpiku kostnego. Udało mi się zapisać ich 350! :) To było świetne uczucie, gdy widziałam jak różni ludzie przychodzili by się zarejestrować, gotowi by oddać cząstkę siebie, by uratować swego bliźniaka genetycznego, którego DNA pasowałoby do ich kodu genetycznego. Starsi ludzie, młodsi, mężczyźni, kobiety, kobiety w ciąży, ratownicy medyczni lub uczniowie liceów, studenci... Ja oddaję 4 ml krwi dopiero za rok, ze względu na mój wiek ;)
Teraz ległam na kanapie i oglądam X Factor :D Fajne uczucie jest wtedy, gdy oglądasz tam osoby, które nie umieją śpiewać i się z nimi mentalnie łączysz :3


Kiss ya! S.


1 komentarz: