sobota, 30 marca 2013

memories.

Siemaneczko! Właśnie oglądam X Factor na TVN'ie. Maja Hyży, jestem za Tobą!
No tak, niedługo Wielkanoc, a dziś wielkie porządki. Pakowanie prezentów i pieczenie ciast. Murzynek się udał! :D Pamiętacie te opakowanie Nutelli z paluszkami? Nie ma ich niestety w Polsce. Mój facet zrobił mi niespodziankę i je znalazł, wiedząc, że kocham Nutellę <3 DZIĘKUJĘ! 
Koszyczek także poświęcony. A ja od kilku dni szukam butów na wiosnę. Coś a'la Rihanna i na szczęście znalazłam taką jedną piękną parę odkrytych szpilek na Stylowebuty.pl :)
Wstawiam kilka zdjęć z dziś, m.in zdrowe śniadanko z dzisiaj, Nutellę oraz stylówę z dzisiaj. Co o Niej sądzicie? Proszę o komentarze :*







11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam nutelle!
    Wesołych świąt!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nutella <3 A stylówa bardzo fajna! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, taka prosta i elegancja ;)

    + ja już od dawna Cię obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam nuttelę!! Pyszne te kanapki ;D
    Obserwuję ^^ Zrewanżujesz się?
    http://pamietnikizwakacji-selenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm.. nutella <3
    Bardzo fajny blog :))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://myreaality.blogspot.com/
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  7. nie, nie, czekolada ja nie mogę ; < ja zakupiłam na wiosnę czerwone koturny w CCC ;D

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny Blog :)
    Zapraszam do mnie : http://rooksana-roox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka <3
    fajny blog
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nutella :D szkoda, że tylko w Niemczech miałam okazję spróbować :<
    zapraszam do mnie: jogdanowjasim.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń