środa, 20 marca 2013

Men like a fake.

Hej! Nie ma to jak pobudka o 6 rano... :) Na szczęście jutro Dzień Wagarowicza, więc idę tylko na dwie pierwsze lekcje i mogę wrócić do domu i się w końcu wyspać! Niedługo będzie również zmiana czasu, co niestety niezbyt mi na rękę. :( Jedna godzina mniej? Wrr... Wróciłam w niedzielę z Poznania. Bardzo mi się podobało. Sorry chłopaki, ale wygrana w kręgle mi się należała ;) Następnym razem bilard, obiecuję. Mmm... Co za zapachy dobiegają z kuchni? Tak, niedawno zaczęłam dietę i ograniczam się do ryb. Więc zamiast podstawowego mięska- kotlecik rybny. Na razie musi mi to starczyć... Ale czekam na efekty! Jutro planuję kotlety z kokosem i napiszę jak mi wyszło ( o ile wyjdą...) :) 
Zapraszam do śledzenia moich poczynań na Twitterze :) Mój nick to: your_all_life. Ciao!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz