czwartek, 28 marca 2013

Snow is snowing *o*

Siemanko kochani! Właśnie włączyłam telewizor i trafiłam na TVN. Nakręcili jakiś nowy serial para-dokumentalny pod uroczym tytułem "Zdrady". Jak tytuł głosi ludzie sprawdzają, czy druga połówka ich zdradza. Czy tylko moim zdaniem te seriale nie mają sensu? Oglądają je ludzie, którzy sami nie posiadają życia i żadnych "dreszczyków" w nim i potrzebują oglądać cudze.
Zbaczając z tematu, dziś w końcu się WYSPAŁAM. Kocham te wolne dni, kiedy rodzice chodzą do pracy. Nikt nie każe mi rano wstawać, nie hałasuje rano i nie każe mi robić 3988917986371 rzeczy dziennie :) Lecz najlepsze jest to uczucie, kiedy ja zrobię coś z własnej inicjatywy i posprzątam dom na błysk, a moja mama po przekroczeniu progu zaczyna wyliczać mi, że nic nie zrobiłam i jestem leniem -_- Według Niej mamy samozmywający zlew, samoodkurzający odkurzacz i samopiorące się ubrania. POZDRAWIAM CIĘ MAMO BARDZO SERDECZNIE!
Jestem także zawiedziona ostatnio pewną osobą. Ale to już chyba między nami skończone. Poza tym obiecałam sobie, że nie będę się niczym przejmować i mam wszystko brać na light, ale jakoś trudno mi to przychodzi. No cóż, przykro mi. Lecz tego nie da się po raz kolejny sklejać. Mój klej już się skończył. Przykro mi.
Kiss, S .




11 komentarzy:

  1. Mam tak samo z mamą, ledwo wejdzie i już mówi, że jestem leniem. -.- Choć nie wiem jakbyś posprzątała, zawsze będzie według niej brudno. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Na polsacie są fajniejsze 'zdrady' :) Poza tym, cudowne buty ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. moja mama też tak ma ;/ zawsze "a mogłaś jeszcze to, to" ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. też się w końcu wyspałam, masz świetne spodnie!;d
    może obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahah mam dokładnie tak samo : d z moja kochaną mamusią < 33

    Chciałam Cię o cos poprosić, bo w pewnym poscie napisałaś " że chciałaś jechać na koncert.. " coś w tym stylu. I chciałam Cie po prosić o lajknięcie : http://www.facebook.com/pages/Justin-Bieber-to-ca%C5%82e-moje-%C5%BCycie/150003068502155
    + na maxa była bym wdzieczna gdybyś poleciła ją w kolejnym poście.
    Dziękuję i przepraszam za zmarnowanie czasu. < 33

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty ♥ Szkoda, że jestem na takie zbyt wysoka :(
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne spodnie :)
    aaa dodałam już na mojego bloga gadżet obserwatorzy więc jeśli nadal chcesz obserwować to zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. NASZE KOCHANE MAMUSIE TAK MAJĄ - znam to :)


    Wesołych Świąt :>

    OdpowiedzUsuń
  9. you, ladies, are too stunning - amazing!

    OdpowiedzUsuń