poniedziałek, 18 marca 2013

So busy ...

Cześć kochani! Ach, co za pracowity dzień dzisiaj :) Nauczyciele zasypują mnie sprawdzianami, tak jak śnieg za oknem zasypuje ulice ( MARZEC! ). Wpadłam dziś na pomysł zrobienia zupy krem z soczewicy. Wyszła boska :) Wygląda nieciekawie, ale smakuje nieziemsko, a na dodatek jest bardzo zdrowa. Postanowiłam też przejść na dietę, a więc stąd ten pomysł. Myślę, że już czas, biorąc pod uwagę to, że ciepłe dni tuż tuż i trzeba pokazać trochę szczupłego ciałka ;) Planuję też zakup nowych butów, może coś z kolekcji wiosennej? Bynajmniej nowości sklepu o wdzięcznej nazwie "CCC" mnie zawiodły. Czy oni naprawdę sądzą, że ubiorę odkryte koturny z cienkiej szmatki i będę w nich chodzić po zaspach, które nadal leżą na ulicach? Dobre sobie. Przed chwilą wróciłam z dodatkowych lekcji języka angielskiego. Mam jeszcze masę prac domowych, ale obiecuję wstawić jutro kilka fotek :D W końcu, "FUCK SCHOOL", no nie? :3
Kiss, S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz