wtorek, 26 marca 2013

Tattoos

Jutro ostatni dzień szkoły i.... FERIE WIELKANOCNE, czyli coś, na co wszyscy czekali c: Lecz dziś na inny temat. Przed chwilą skończyłam robić sobie tatuaże z henny. Taki jest mój sposób. Zanim zrobię sobie prawdziwy tatuaż (18-nastka), to robię je sobie henną lub markerem w różnych dziwnych miejscach, wybierając różne wzory. Chcę, by był on przemyślany, oryginalny, w dobrym miejscu i by mi się szybko nie znudził. Na razie lubuję w drobnych symbolach, lub długim tekście z artystycznymi zawijasami itp. Na szczęście mój charakter pisma pozwala mi na takie bajery ;) Ostatnio nawet myślałam, że sama zaprojektuję sobie tatuaż, by nikt inny nie miał takiego samego :3 Co o tym myślicie?
Jeśli macie jakieś fajne pomysły na tatuaże, to piszcie. Może wypróbuję :D
Buziaczki, S.



23 komentarze:

  1. Ferie WIELKANOCNE < 333333
    Pokażesz w następnym poście tatuaż ?
    zapraszam < 33
    http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/
    + obserwuję : 33

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o sweterek to nie wiem, bo mam go od ojczyma ^^
    podoba mi się taki tatuaż https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/32293_425089127546307_1851119446_n.jpg ale na nadgarstku i taki malutki, w wakacje moze sobie zrobię :)
    ja również obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta coś na co wszyscy czekamy! ;) Ładna z Ciebie dziewczyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Porób zdjęcia dla tych tatuaży:D A moim zdaniem świetny pomysł:) Obserwuję pozdrawiam^^


    wszystkooniczym09.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dołączam, czekam na nowe posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zamierzam sobie zrobić tatuaż na 18stkę i chciałabym jakiś cytat czy coś ale dokładniej nie wiem ;) A moim zdaniem własny projekt to świetny pomysł! Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :) Ładna jesteś <3

    http://ofcpatty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam napis pod nadgarstkiem ;))
    masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. lepiej samemu zaprojektować ;))

    ps. wyłącz weryfikację obrazkową ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa twojego tatuażu ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa tego tatuażu! <3
    ładna jesteś :)
    ja też już obserwuję :*
    też jestem Susan :33

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i dla mnie fajne są napisy, różne "złote myśli", albo coś tego typu (tatuaż) :)

      Usuń
  11. Jeju,jesteś śliczna,przypominasz mi Eleanor Calder *O*
    Tatuaże mi się głównie podobają jakieś znaczki,krzyże,pętle,itd. <3
    little-fashionable.blogspot.com/ zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój wujek robi tatuaże więc miałam szansę zaobserwować jakie wymagania mają ludzie i oglądałam te wszystkie gotowe wzory, a jest ich nie mało.
    Osobiście podobają mi się różne cytaty, albo jedna dziewczyna zażyczyła sobie znak SUpermana obok biodra i wyszło nieziemsko. :)
    Świetny blog, jesteś śliczna. :)

    http://loveonlytofashion.blogspot.com
    Obserwujemy? Jeśli tak, napisz u mnie. :>

    OdpowiedzUsuń
  13. też zrobię sobie jakiś mały tatuaż gdy skończę 18. śliczne zdjęcie ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne zdjęcie:D a tatuaż... kiedyś też marzyłam, z biegiem lat nie chce

    OdpowiedzUsuń
  15. na 18 urodziny na pewno bede miec tatuaz, chce jakis napis, najchetniej na ramieniu od wewnatrz lub na biodrach pionowo, ewentualnie pod piersia :)
    obserwujemy? jesli tak to zacznij

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bym chciala mi ec tatuaz ;d tylko trzeba to dokladnie przemyslec bo to jest na cale zycie ;d
    zapraszam do mnie i moze obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna fotka :)
    Ślicznie wyglądasz:)
    Co do tatuażu to najbardziej podobają mi się cytaty albo motywy odlatujących ptaków.Sama chciałabym miec tatuaż tylko brak mi odwagi:(

    Obserwuję i mam nadzieję,że Ty również ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog! Piękne zdjęcia. Obserwuję i liczę na rewanż:) http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/
    PS:trwa u mnie konkurs- http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/2013/03/konkurs-d.html

    OdpowiedzUsuń