niedziela, 21 kwietnia 2013

Everything is different

Hallo! Przed chwilką umówiłam się na sesję zdjęciową i odbędzie się ona na początku majówki, więc zdjęcia wstawię niedługo :) Zaplanowałam sesję "we dwoje", lecz mam problemy z narzeczonym i dużo się z Nim kłócę... Martwię się, że sesja odbędzie się jednak w pojedynkę. Ech... Za bardzo się staram. Obiecałam sobie, że nauczę się mieć wyjebane, lecz... zwyczajnie nie potrafię. Nie wiem, jak niektórzy tak po prostu potrafią nie mieć serca. Przecież to takie trudne...
W tym tygodniu koniec sprawdzianów. Piszę ostatnie trzy i mam nadzieję, że nie zepsują mi one średniej :3
Dieta jak na razie jest bez zarzutów. Zdrowo się odżywiam i codziennie minimum na 30 minut robię sobie rowerową przejażdżkę. Najczęściej do lasu, bo wokoło mam ich dość sporo :) Dostałam dzisiaj zaproszenia na bieganie z moją koleżanką. Dziewczyny co wy widzicie w bieganiu? Jazda na rowerze jest o wiele przyjemniejsza. Chociaż piersi nie przeszkadzają :D
Planuję także świetną niespodziankę na urodziny Artura. Mam nadzieję, że wypali :) Wyczyściłam już swą kartę kredytową do cna na prezent. Zostało tylko "ogólnie przyozdobienie" ;)
On na moje urodziny zaprosił wszystkich znajomych i zrobił mi "kolację niespodziankę", więc mam nadzieję, że za tydzień mu się odwdzięczę. 2 maja!- NADCHODZĘ!
A dla Was zlepek zdjęć z dzisiaj :)
Ciao! S.



39 komentarzy:

  1. Ja również bym sobie poszła na sesję ; >

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanej sesji;)

    http://asiaafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia !;D
    Śliczny blog *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uaa ciekawe jak wyjdą te zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy miewa w życiu te gorsze chwilę. Wierzę,że wkrótce wszystko Ci się ułoży z Twoim narzeczonym <3
    little-fashionable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W życiu człowieka są lepsze i gorsze chwile. Ja ze swoim chłopakiem też mieliśmy gorszy okres gdzie ciągle się kłóciliśmy, jednak z czasem wszystko się ułożyło i za miesiąc minie 2 lata odkąd jesteśmy razem :) Też nie potrafię mieć wyjebane chociaż czasem bardzo bym chciała ;p Ale cóż poradzić, każdy jest inny. Trzymam kciuki, aby wszystko się ułożyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa zdjęć, biegałam ale joś mi się odechciało ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę udanej sesji :)
    zapraszam do mnie : dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Riri <3 uwielbiam ja !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Do wszystkich co trzymali kciuki, jest wszystko ok ;)! Panowie którzy czaili się na moją Zuzię , niestety ten skarb nie jest dla was ;* !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mężczyźni są wszystkiemu winny:p żartuję i na pewno nastaną lepsze czasy u Was:)
    Obserwuję i mam nadzieję na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto spróbować coś nowego:) Ja też już obserwuję:)

      Usuń
  12. Fajny blog.
    Wpadnij i zostaw po sobie ślad:
    http://my-world-my-crayons-and-my-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. również nie lubię biegania;) i powodzenia na sesji we dwoje;)

    pozdrawiam http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog, dobry styl pisania i super zdjęcia !

    http://paczajbowarto.blogspot.com/

    Jesteśmy CZWÓRKĄ CHŁOPCÓW , którzy prowadzą jednego bloga, więc może być ciekawie!

    Miło by było , gdybyście wpadli!
    PACZAJE :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnego masz bloga <33 obserwuję i będę często tu wpadać zapraszam do mnie mam nadzieję że zaobserwujesz http://karolinagauszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham brokuły ;D też dziś takie opędzlowałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tam uwielbiam i bieganie i jazde na rowerze, mimo że na rowerze jest znacznie przyjemniej, to prawda:D Diety, teraz wszędzie blogerki piszą o dietach i ćwiczeniach, ale odbieram to jak najbardziej pozytywnie, lato się zbliża i sama już od dłuższego czasu biorę sie za siebie;d Dobrze że urodziny się udały:) Patrzyłam od razu kilka postów wstecz i pomysł z tatuażem jest naprawdę świetny:) Udanej sesji:P POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to ja już czekam na zdjęcia ^^
    A co do Twojego pytania u mnie na blogu , to gify robię w programie PhotoScape : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłej sesji i braku kłótni ;)
    Czekamy na zdj : D

    Zapraszam wszystkich do mnie! ;3
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Udanej sesji! :)
    A Jakarta średnia się zapowiada? :D

    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja również życzę udanej sesji!:)
    i mam nadzieję, że we dwoje..:)
    każdy problem da się jakoś rozwiązać..

    brokuły <3
    narobiłaś mi ochoty!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spoczko :D


    zapraszam do mnie
    blogbelieveinyourself.blogspot.com

    PS: Obserwuję i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszczę sesji ,udanych zdjęć :)
    świetny blog :D !
    http://a-day-in-the-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uświadomiłam sobie, jak dawno nie gadałyśmy, kiedy to przeczytałam.. D:
    I nie wiem jak mam się podpisywać, Kasia czy Shaqi.. xDD ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję, że Twój pomysł wypali :]
    Też wolę jeździć na rowerze.

    Obserwujemy?
    Daj się "Naznaczyć" na pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super blog , naprawdę :3
    Będe wpadać :]
    Jeśli masz ochotę, zaobserwuj, ja już to zrobiłam :]
    http://sooletsbecrazytogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. powodzenia z niespodzianką. ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja uwielbiam niespodzianki ♥ Mam nadzieję, że twoja się uda ;)
    http://panna-alexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ja wole jeździć na rowerze niż biegać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń