niedziela, 28 kwietnia 2013

May not gay

Nareszcie majówka! :D Tak długo na nią czekałam... Wczoraj spotkanie z Jot się udało. Nieplanowany wyjazd na zakupy oraz koncert Libera i Natalii Szroeder w godzinach nocno-wieczornych. Muszę się jeszcze z Nią umówić, bo bardzo mało się widujemy. Brak czasu bardzo mi doskwiera. A więc pewnie najpierw zapytacie o zakupy. Otóż udały się! Zakup nowych jeansów w Mohito & pary okularów w Moodo (patrz zdjęcia niżej).
Niespodzianka na urodziny Artura również się udała. Rzeczywiście się ucieszył i mocno mnie wyściskał :D Ja za to wyplułam płuca dmuchając dla Niego balony (nigdy więcej) :3
Jutro po szkole planuję wypad z dziewczynami & Arturem po zakup napojów (^_^) oraz głównie mięsa (dla mnie cukinii) na Jego urodzinowego grilla, który odbędzie się w czwartek. Modlę się o piękną pogodę, bo chciałabym w końcu zażyć tego pięknego słoneczka, które coraz bardziej przedziera się przez chmury.
Obiecana sesja odbędzie się 1 maja, więc chyba zdjęcia będą już w następnym poście. A także muszę zrobić zdjęcie mnie i Jot, bo nie mamy razem ani jednego :(
Tydzień zapowiada się pełen zdjęć. Fotorelacja z urodzin także będzie :*
A Wy jak spędzacie majówkę? 
Kiss, S.






25 komentarzy:

  1. super wyglądasz w tym stroju, jak celebrytka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyłącz weryfikację :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. też czekałam na majówke :DD

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia i świetne połączenie, jeansy mnie zaciekawiły a mam podobną "ramoneskę" ^^ Co do egzaminów ujdzie ujdzie:P poniedziałek i wtorek też będą cisneli xd Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jakie piękne masz spodnie :D rewelacyjne :) To dobrze że się niespodzianka udała ;) Imprezy niespodzianki są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie i okulary rewelacyjne :) czekam na tą sesje którą zaplanowałaś na majówkę :) ja na razie brak planów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie bardzoo mi się podobają ♥
    buty ładne *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, że niespodzianka się udała. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. OOJ TAAK ! Na majówkę czekałam ; D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post i świetne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaa jaka piękna kurtka! Sama poluję na podobną. Uwielbiam Twojego bloga. Pozdrawiam Invictus ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz przecudne spoodnie! ;>

    http://thoomson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze nie mam planów na majówkę ale coś się wymyśli.
    zapraszam na nowy rozdział na http://bonheur-vole.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. strasznei podoba mi się tak kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne spodnie ombre ! ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny blog i fajny post <3
    Obserwujemy?
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post, ładne spodnie! :)

    ____________________________________
    http://trufflowapielegnacja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. widzę jakieś fajne jeansy! :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe zdjęcia:) Śliczne te spodnie :)
    zapraszam do mnie: dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. nadal jaram się spodniami ;o Czekam na nasze zdjęcie :) Jakie masz motto skarbie ? Kocham Cię <3

    OdpowiedzUsuń