środa, 10 kwietnia 2013

Pucking Rainbows

Hejka! Cały czas dostaję zapytania, co do tatuażu. Projektu, miejsca wykonania i dokładnej daty. Wykonanie tatuażu odbędzie się w październiku, w moje 17-ste urodziny, bardzo możliwe, że w studio tatuażu w Poznaniu. Dwa tatuaże będą moim projektem, a drugi zamierzam zrobić sobie z Arturem, byśmy mieli taki sam. Tak, wiem. RZYGACIE TĘCZĄ. Więc w sumie będą trzy :3
Postanowiłam wstawić tu kilka inspiracji, o których myślę. Oczywiście na każdy wzór z osobna mam jakiś pomysł i swoją własną interpretację. Zdradzę Wam w tajemnicy, że najchętniej wydziarałabym sobie rękaw, ale niestety nie jest to raczej dobrym pomysłem ze względu na m.in Artura, przyszłą pracę i zdanie rodziców (chciałabym jeszcze pomieszkać we własnym pokoju :D) .
Chciałam również bardzo podziękować za komentarze pod poprzednim wpisem. Wasza rada mi się przydała i jestem w trakcie nauki. Gdy skończę, oczywiście wstawię tu video z moim udziałem :3
Drugie podziękowania kieruję do tajemniczego przyjaciela, który ostatnimi czasy napawa mnie weną i jeszcze bardziej nakręca do wydziarania się. Propsy Budyń! *_* Good Girl Gone bad.
Kisses bitches 









37 komentarzy:

  1. Super wpis :) Twój facet ma szczęście, że ma tak wspaniałą dziewczynę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIARAJ SIĘ KOCHANIE! <3 Aż się wzruszyłem :c Będę Twoją inspiracją, dobrze? :3 Twój Skryty Przyjaciel - Budyń! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysły :) Podobają mi się właśnie takie, delikatne tatuaże.
    photoee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny post i ogółem blog :>

    http://swiat-wedlug-wikii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. drugie zdjęcie booooskie <3 choć sama bym się nie zdecydowała zrobić tatuażu widząc niezadowolenie mojej znajomej...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły! :)

    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mieszkam w Zgorzelcu ,a Honey pochodzi ze Zgc. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, marzę o tatuażu :)

    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne tatuaże ;) też zamierzam sobie jakieś zrobić, ale to w dalekiej przyszłości :)

    ***
    slodko-kwasno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł! :)

    Zapraszam, dopiero zaczynam. Obserwujemy?♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawe tatuaże szczególności to love między palcami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chciałabym tatuaż, ale taki mały za uchem. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam :*
    obserwuje i licze na to samo od ciebie :>
    juleczkablog.blogspot.com -zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez uwielbiam tatuaże,ale chyba bym się nie odważyła:] może w jakimś niewidocznym miejscu malutki,ale nie wiem:] może kiedyś się odważę:]

    OdpowiedzUsuń
  15. też bym chciała tatuaż ;P ten ostatni jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. super blog :P
    zapraszam http://plaapcio.blogspot.com/
    obserwujemy? odp. u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tatuaże ;) Sama chciałabym sobie zrobić jakiś. Strasznie podoba mi się ten na palcu, pozdrawiam Invictus ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham tatuaże, ale to tak dopiero za kilka lat coś sobie zrobię ;)

    Pozdrawiam, Nikola.
    warkoczezkokardkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi tatuaże bardzo się podobają, oczywiście wszystko z umiarem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne są te tatuaże.
    Zapraszam do mnie www.photosofkate.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne posty i zdjęcia♥
    http://szczera-szczera.blogspot.com/
    OBSERWUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post a blog bardzo ciekawy.
    Z wielką chęcią zaobserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. na nadgarstku ;d
    Obserwujemy? Ja już ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post dobrze piszesz! Obserwuję i fajnie by było jak byś zaobserwowałamnie paula-paauula.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo podobają mi się tatuaże w formie napisu! pzodr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  26. Tatuaże na dłoniach są super (Jak u np. Lany Del Rey), ale baznadziejna sprawa, jak przestanie sie podobać ;3
    Pozdrawiam
    paulowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Te malutkie tatuaże mają coś w sobie :3

    OdpowiedzUsuń
  28. zgadzam się z koleżanką wyżej:)
    te malutkie są urocze:)

    bardzo podobają mi się tatuaże na nadgarstku:)
    sama chciałam taki mieć, ale uciekłam z fotela:)
    Tobie - gratuluję odwagi:)

    obserwuję i zachęcam do tego samego:)
    kobieca-testerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne tatuaże :)

    http://szczesliwetrzynastki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekam na nową notkę ^^

    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Moimi faworytami są tatuaże na nadgarstku, obojczyku, palcu i żebrach :)
    Czekam na kolejny wpis!

    ______________________________________
    trufflowapielegnacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej podoba mi się coś w stylu tego na przed ostatnich zdjęciu, chociaż myślałam też o łopatce bądź zebrach... Jeszcze nic nie wiadomo, ale tatuaż to moje marzenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Co jest napisane w 6 tatuażu ?

    OdpowiedzUsuń