poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Searching myself

Prima Aprilis! :D Udał się udał, jak miał się nie udać? Chciałabym w tym poście pozdrowić moich znajomych z Twittera, którzy wpadli na pomysł, by w ten jeden dzień, pierwszego kwietnia, wszyscy mogli poczuć się gwiazdy, dlatego dla zmyłki, każdy zmienił wygląd swego konta choć trochę tak, by przypominało wygląd konta swego idola. A więc, wybacz Riri, mam identyczne :3
Czekam z niecierpliwością na premierę jej nowego video do piosenki Pour It Up. Mam nadzieję, że choć trochę klimatem przypomina We Found Love albo S&M. Kocham, gdy tworzy ona teledysk na bezwzględnym luzie.
Ja za to, sama w domu przeglądam strony internetowe w poszukiwaniu inspiracji. Znalazłam je między innymi w River Island. Kręcą mnie bluzy oversize w zimne dni i krótkie koszulki i spodenki z wysokim stanem w ciepłe.
Znalazłam także informacje o castingu do polskiego Glee, który odbędzie się we Wrocławiu. Zastanawiam się, czy nie wziąć udziału i zaprezentować się w tańcu. Jak myślicie? Jeszcze się waham. Mam tylko miesiąc na przygotowania i nie wiem czy zdążę to solidnie zrobić. Poradźcie...




39 komentarzy:



  1. też kocham RiRi. <33
    http://pauuuliska.blogspot.com/ - dopiero dzisiaj zaczęłam prowadzić bloga . mam nadzieję że wpadniesz kiedyś w wolnej chwili . obserwujemy ? ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sorry ale mogłabyś mi pomóc jak ustawić by mogli mnie dodawać mnie do obserwatorów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. układ ---> dodaj gadżet ----> obserwatorzy

      Usuń
  3. Dla chcącego nie ma nic trudnego ;) Tak więc weź udział w tym konkursie, co Ci szkodzi? Nic nie tracisz a możesz zyskać :)
    photoee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kocham Rihannę ♥
    Zaobserwowałam i skomentowałam.
    Mam nadzieję, że odwdzięczysz się.
    http://creativell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. na Twoim miejscu wzięłabym udział w Glee, jak to się mówi "raz kozie śmierć" :-)
    generalnie fajny blog.
    zapraszam do mnie : http://ellecannelleelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym zaryzykowała, potem możesz żałować że nie wykorzystałaś takiej szansy ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. hej kochana! dziękuje za komentarz na moim blogu:) rękawiczki zakupiłam w primarku w Chester, ale na pewno znajdziesz na allegro:)
    ja też obserwuję! buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki masz piekny naglowek :) + swietnie wygladacie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę , że prima aprilis udane ;).Bardzo fajny blog, myślę , że bedę tu wpadać baaaaardzo często ;) Obserwuję i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję i mam nadzieje na to samo.
    -http://zwazwariowanenastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. To dzień miałaś udany..! ;3
    Dziękuję za obserwację i robię to samo :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Lepiej spróbować niż potem żałować, że się nie spróbowało! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł :)) ja tak samo lubię riri ;* dziękuję za odwiedziny na moim blogu równiez obserwuję!
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey doll, wondering if you would like to follow each other? :)
    Please let me know.
    YuliConversations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł na prima aprilis. ;)

    loveonlytofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny pomysł ;)
    super blog *.*
    obserwuje licze na rewanż ;)
    zapraszam do mnie http://szczepuuu.blogspot.com/
    dopiero zaczynam i bardzo mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja bym chciała mieć takie lity. *.*
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog :D

    http://agatha-agathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. zapraszam do obserwowania :
    http://ellecannelleelle.blogspot.com/

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne buty!:]
    zaprosiłam Cie do zabwy,zajzyj na mój blog,tam sa szczególy:]
    I jedyny minus Twojego bloga-trzeba przepisywac kod z obrazka zeby dodać komentarz,jesli mogłabys to pogrzeb w ustawieniach,zawsze będzie łatwiej zostawić ci komentarz:] usciski:]

    OdpowiedzUsuń
  21. O ciekawy pomysł z tym zmianem konta ! : D
    Obserwujemy ?? Ja już : *
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie śliczne Buty. *.*
    Obserwujemy ?? Ja już : *
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Hehe super nagłówek z Riri. Uwielbiam ją :)
    A co do castingu do Glee, ja gdybym miała jakiekolwiek zdolności, nie zastanawiałabym się. Więc Ty też się nie zastanawiaj tylko idź :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też obserwuję jako : klaud997 , obrazek rzyg z tęczą. Jestem 1 : )

    OdpowiedzUsuń
  25. To znaczy ostatnia , ale na samy początku i widoczna na liście ! : )

    OdpowiedzUsuń
  26. Lityy! <33
    Zawsze można spróbować, niż potem żałować! :)
    Także obserwuję ^^

    Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)
    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty sa mega :)

    dziekuje za twoj komentarz, tez obserwuje :)

    http://embui-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł z tą zmianą wyglądu profilu na prima aprilis :)
    Piękne buty!!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny blog :) + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oo weź udział, nic nie tracisz a możesz wiele zyskać ;) Bardzo lubię Glee :) Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne lity *.* Super blog, pozdrawiam Invictus.

    iinvictuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Sliczne buty ;) Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń