środa, 17 kwietnia 2013

Spring is coming !

Witajcie! Cóż powiedzieć. Nie mogę doczekać się majówki. Czeka na mnie już całkiem wyrazista sterta książek, m.in "Trudny Wybór" autorstwa J.K.Rowling. Czytaliście?
Szkoła okropnie męczy. Masa sprawdzianów jest przytłaczająca. Status szkoły zakazuje 3 sprawdzianów tygodniowo, a ja mam tyle dziennie. SUPER.
Wyszło słoneczko! Strasznie się cieszę, bo kocham wiosnę i lato. To właśnie w te pory roku ludzie się zakochują i ożywiają po smutnej i nudnej zimie. Nienawidzę także ciężkim puchowych płaszczy, które wczoraj z uśmiechem na ustach schowałam w głąb szafy.
Moja dzisiejsza stylizacja, to spodnie wyglądające, jakbym przesadziła z wybielaczem, wojskowe, brązowe buty ponad kostkę i skórzana kurtka. Mam wielką nadzieję, że niedługo uda mi się wstawić kilka zdjęć.
Wielkimi krokami zbliża się także wiosenna sesja, którą Wam obiecałam. Cierpliwości :)
Postanowiłam także przejść na dietę, bo od czasu rozpoczęcia mojego związku przytyłam 5 kg! To strasznie dużo, jak na osobę, która ma 165 wzrostu. Dlatego wyciągnęłam wczoraj rower z piwnicy, wyczyściłam go i śmigam po zatłoczonych ulicach. :) Gorąco polecam jazdę na rowerze. Nie męczy jak bieganie, a daje bardzo dobre efekty!
A czy Wy macie jakieś pomysły na fajne i lekkie diety? :*
Ciao, S.



 



27 komentarzy:

  1. Świetne fotki ;**
    Też planuję poczytać w majówkę ^^
    Życzę szczęścia Tobie i Twojemu Wybrankowi :D ;**

    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne ! Ja również obserwuje :D
    Fajne fotki ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety nigdy nie byłam na diecie więc nie wiem :C
    piękne fotki :)
    +bardzo byłoby mi miło gdybyś dodała mnie do obserwowanych!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochańce :) uwielbiam jeździć na rowerze szkoda, że teraz nie mam na to czasu praca dom dom praca i jeszcze w weekendy szkoła

    OdpowiedzUsuń
  5. nie będę ukrywać, że książka jest przesiąknięta erotyzmem, ale to właśnie sprawia, że jest inna niż wszystkie :) żadnej mdłej miłostki, wciągający wir wydarzeń :) opowiada o "związku" Greya z przypadkowo poznaną Anastasią. z resztą co Ci będę gadać - mówię Ci, przeczytaj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak się nazywa? Ta książka ?! :-)

      Usuń
  6. Nareszcie Wiosna.; )
    Ja za dużo nie czytam , bo nie mam czasu... : /
    Pozdrawiam ! : *

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę ruchu i zrzuci się ten zimowy tłuszczyk. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem na diecie, a zdjęcia przesłodkie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne zdjęcia:]
    nie odchudzaj się,swietnie wygladasz:]
    tak,obserwujemy.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam wskazówkę - jedz często ale mało i regularnie. brzmi banalnie, ale to ważne (: I słodko wyglądacie :3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  12. ja się wybieram z chłopakiem w góry podczas tegorocznej majówki, też nie mogę się doczekać :)
    może wzajemna obserwacja?? :*
    www.arcbleu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, ja tylko na chwilkę wpadłam - widziałaś może film lub czytałaś książkę "Intruz"? jeśli nie do zapraszam do mnie na krótką recenzję, film jest bajeczny ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam ból ja tak miałam w zeszłym semestrze na studiach 4 zaliczenia jednego dnia a nawet 2 egzaminy jednego dnia :/ - ale dasz radę :D

    Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. staraj się jeść 5 posiłków dziennie i pamiętaj, aby zawierały niezbędę składniki odzywcze. do tego jakieś ćwiczenia, jazda na rowerze, spacery i picie dużej ilości wody, powinno pomóc;) ale nie sądze, żeby było Ci to potrzebne, bo wyglądasz świetnie:)
    fajne zdjęcia;)

    ***
    slodko-kwasno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę Ci urody ;) Wszystkie zdjęcia są super, ale najbardziej podoba mi się 2, widać że jesteście szczęśliwi. Tylko pozazdrościć ;D Ja również przeszłam na dietę i zabrałam się za ćwiczenia, bo w końcu lato jest tuż tuż. Polecam skakankę oraz brzuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia :)


    +zapraszam do mnie :d

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia.. Życzę szczęścia, bo na zdjęciach promieniejecie i mam nadzieję, że tak już zostanie do końca!

    Obserwujemy? Jeśli tak zaobserwuj i napisz u mnie, a odwdzięczę się!

    Marquen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tę książkę !


    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello from germany :) would you follow each other on gfc and bloglovin? if you like you can start and i'll follow you back waiting for your response ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. rower to jest to!! kiedyś jeździłam kilkadziesiąt km dziennie, teraz już mniej;/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blogg i zdjęcia piękne : )
    zapraszam do mnie mojswiatlove.blogspot.com ; )

    OdpowiedzUsuń