czwartek, 16 maja 2013

Got my middle finger up

Matury minęły, wolne się skończyło, a pracy coraz więcej. Tydzień zleciał bardzo szybko, nawet nie zauważyłam, że to koniec tygodnia. ;o Maturzyści, mam nadzieję, że Wam także szybko zleciały te dwa tygodnie!
Zdjęcia pazurków nareszcie trafiły do mnie z lekkim opóźnieniem, no ale cóż ;3 Ważne, że są i dotrzymałam obietnicy.
Na blogu czekała mnie wielka niespodzianka, bo mam już ponad dwa tysiące wyświetleń! Nawet nie wyobrażacie sobie ile to dla mnie znaczy... Dziękuję również za miłe komentarze. Mam nadzieję, że moja praca w związku z pisaniem postów będzie się już tylko rozwijać w coraz szybszym tempie.
Tak właściwie to żyję już wakacjami, jak zresztą większość z Was :) Czekam na Boże Ciało podczas którego planuję czterodniowy wypad nad nasze piękne polskie morze (tak, tak będą zdjęcia) z rodzicami oraz Arturem. To będzie nasz pierwszy prawdziwy wspólny wyjazd, dlatego pewnie tak mocno się cieszę.
Mam nadzieję, że pogoda nam dopisze.
Wracając do paznokci... to były one inspirowane:
1. Rihanna- video "Stay" http://www.youtube.com/watch?v=JF8BRvqGCNs
2. DEYNN - deynn.blogspot.com

A jak Wam minęły te piękne, coraz bardziej słoneczne tygodnie? :)
Pozdrawiam, S.



































22 komentarze:

  1. Twój blog coraz bardziej mi się podoba ;) Zaczyna robić się bardziej profesjonalny, a zdjęcia coraz lepsze. Tak trzymaj. Stylizacja podoba mi się a paznokcie są wręcz boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne paznokcie masz. *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne *-*
    Jak przeczytam to wrzucę : Igrzyska Śmierci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taak, zleciało jak z bicza strzelił :D w końcu wakacje, muszę odpocząć <3
    śliczne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, cudowne paznokcie i to pierwsze zdjęcie :3 I życzę udanego wyjazdu!! :D
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie *-* Udanego wyjazdu życzę.

    http://kamilaa98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh tak.. też żyję już tylko wakacjami :)) Pierwsze zdjęcie jest śliczne a paznokcie przecudowne 'o' Oczywiście co do rysunku cała przyjemność po mojej stronie :D Dzisiaj postaram zrobić się zmiany dlatego zapraszam dzisiaj czy tam jutro^^ Pozdrawiamm:))

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zrobić takie paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to żele :) Zapraszam do najbliższego ci salonu kosmetycznego. I poproś o biały żel, to nie będziesz musiała go malować :)

      Usuń
  9. tak... paznokcie są rewelacyjne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. zgodnie z tym, co pisałam już wcześniej,
    paznokcie są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super post :33
    sliczne paznokcie *O*
    obserwacja za obserwacje? ;>>
    jesli tak napisz u mnie komentarz ^^
    pozdrawiam ;*
    http://vicking-death-march.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję ponad dwóch tysięcy wyświetleń ;)
    Świetne paznokcie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. BARDZO FAJNY BLOG ; ) zapraszam do mnie mojswiatlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń