niedziela, 26 maja 2013

Greetings

 Witam, witam :D Przepraszam za drobne opóźnienie, ale sprawdziany zalały mnie całą kaskadą, a że został tylko miesiąc o końca roku szkolnego, to trzeba wziąć się do roboty. Na szczęście w tym tygodniu mam więcej luzu stąd ten post. Może zacznijmy o tego, że 24 maja miałam imieniny. Tak, Zuzanny i Joanny. Wszystkiego najlepszego Aśki!
Spodziewałam się tego dnia raczej drobnych prezentów ze strony rodziny, więc strasznie się zdziwiłam, gdy Artur podarował mi bransoletkę, którą własnoręcznie zrobił ( W końcu! Wiecie jak trudno przekonać faceta o takich rzeczy?), mama najnowszą DVD pt. "777" Rihanny, a od jej faceta.... NIKON D60 ! Stwierdziłam, że dobry aparat przyda mi się bardziej przy prowadzeniu bloga, niżeli tablet na którego skrzętnie zbierałam. Do końca dnia ni mogłam się nadziwić, bo po raz pierwszy dostałam coś czego nawet nie pragnęłam, a co tak bardzo mnie ucieszyło. :)
Dni są coraz bardziej zabiegane, strasznie dużo planów, a tak mało czasu na ich realizację. W czwartek planuję spotkanie z Jot, a sobota-niedziela wyjazd nad nasze piękne polskie morze with Artur :* Módlcie się dla mnie o dobrą pogodę :D
A poniżej składanka przedstawiająca moje ostatnie dni oraz facetów mojego życia :3
See ya! 












18 komentarzy:

  1. haha jestem Aśka, więc życzenia są też dla mnie, dzięki! :D
    fajne zdjęcia ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie zdjęcia *.*
    fajny blog :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama się zdziwiłam, naprawdę ciężko faceta o robienie bransoletek:D Za to bardzo ładnie mu to wyszło, bezcenny prezent!:) Zdjęcia prześliczne. Twoi chłopcy obaj przystojni;D zawsze zwracam uwagę an twoje Ombre no świetne jest^^ Jak już po wakacjach się zajmę tym robieniem bransoletek to pewnie będą na zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze nowego aparatu :D i tez brakuje czasu :c

    a co do grzywki-akurat dzisiaj nie ukladalam za bardzo bo swiezo po myciu i nei chciala sie ulozyc ;D
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego naj z okazji imienin ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepszego z okazji imienin:):**

    bransoletka jest prześliczna i aż trudno
    uwierzyć, że zrobił ją facet:)
    jestem pod ogromnym wrażeniem:)

    zapraszam do mnie:)
    kobieca-testerka.blogspot.com

    ps. nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę idealnie
    prostych włosków:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog !
    Pięknie piszesz !
    szczera-szczera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje :*
    A co do koczka ,to nie mam określonego sposobu ;) Czasem używam wypełniacza , który bardzo ułatwia sprawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin :)
    Świetne zdjęcia. Riri ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin ;* Super prezenty, a w szczególności aparat. Sama marzę o podobnym ;)
    Dziękuję za bardzo miły komentarz. Cieszę się, że komuś podoba się to co robię. To strasznie motywujące. Jeszcze raz dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje dobrego wyboru ;) uwielbiam Nikona, niestety jest to "zjadacz pieniędzy" bo ma okropnie drogie obiektywy w porównaniu do canona i innych ale za jakość się płaci ;) życzę dobrej zabawy i dużo udanych zdjęć!!!
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego. :)
    Marzę o Nikonie. *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. No to miałaś naprawdę udane imieniny! Cudowne prezenty! I jak płyta? <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnych masz facetów! :)
    nikon ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. To bardzo fajne prezenty dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nominowałam Cię do LIBSTER BLOG, wszystkie szczegóły na moim blogu
    http://still-love-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń