środa, 8 maja 2013

MATURY = FREEDOM

Hej! Od dzisiaj kocham matury :D Nigdy nie było taaaaak długiej majówki trwającej aż dwa tygodnie *-*
Ogólnie spotykam się z przyjaciółmi, trzymam kciuki za maturzystów, aktualnie czytam biografię Kurta Cobaina oraz chodzę do kosmetyczki. Muszę o siebie w końcu zadbać. Ostatnio pisałam o wizycie u manikiurzystki, zaś dziś był dzień u kosmetyczki. Oczyszczanie, 5 minut relaksu, 10 bólu i kolejne 5 relaksu. Ponadto 5 godzin zaczerwienionej, podrażnionej skóry i ogólnego dyskomfortu. Mam nadzieję, że efekty zobaczę jutro :)
A tak by the way...
on we wszystkich filmach jest przystojny *_*


Tak, tak. Oglądam "The Social Network". Historia opowiedziana ciekawie, ale nie sądzę, by zasługiwała na 23 nagrody w tym 39 nominacji włączając 3 Oscary. Co zresztą można wywnioskować z tego, że telewizor mam włączony, film leci, a ja piszę post na blogu :D
Obiecałam wstawić zdjęcie paznokci, lecz zdjęcia po sesji jeszcze do mnie nie dotarły (bynajmniej nie wszystkie).
I zdjęcia ( niestety kamerkowe) z dzisiaj. Macie tam paznokcie, jak się przyjrzycie :3
Czy Wy też macie wolne? Jak spędzacie wolny czas? Zapraszam do komentowania, S .







23 komentarze:

  1. Oh! Ja także mam wolne dzięki maturzystą! I za to jestem im wdzięczna; p
    Fajnie ze o siebie dbasz! Ja ide maseczkę. sobie zrobic hahahah! Ładne te paznokcie: d
    Tak ,obserwuję!
    www.fashionable-sewing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmu nie oglądałam , ale mam zamiar :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne paznokcie:] matura,hah a potem bedziesz miała 4miechy wakacji:D no,ja tez oglądałam,dla mnie średni ten film był i tyle:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia i tak są świetne nie mówiąc już o pazurkach:D Kurt Cobain, uwielbiam go:)) Zazdroszczę tego wolnego, ja mam tylko 2 dni:< Ale słońce świeci i jest dobrze;D Co do rysunku tak sama się uczę:P W sumie po prostu rysuję, nigdy nie chodziłam na żadne kursy ale planuję na przyszłość:) Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja bym chciała mieć takie ładne paznokcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę tyle wolnego. :) Ładne masz paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam tyle wolnego ♥. ale za niedługo mnie to czeka ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też chcę wolne ;c
    piękne paznokcie ♥ ja niestety obgryzam -.-
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia i paznokcie *-* Ja niestety mam bardzo małą płytkę -,-

    http://kamilaa98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie miłe zdjęcia, aż fajnie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaaaaka ładnaaa!
    -------------------------

    wpadniesz? Zaobserwujesz?
    willbefineee.blogspot.com

    +KONKURSY NA MOIM BLOGU!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że miło spędzasz dni wolnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę ci Ze masz aż tyle wolnego ;) ja miałam wolny niestety tylko czwartek ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. cholera, zazdroszczę tyle dni wolnego:)
    zazdroszczę tych pazurków:)
    wyszły naprawdę świetnie, bardzo przyciągają wzrok:)

    kobieca-testerka.blogspot.com

    ps.botki, o które pytałaś kupione w ubiegłym roku u Lewskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. OOO ;) zatem życzę miłej lektury, ja jestem uzależniona od piosenek Nirvany i głosu Kurta od 11 roku życia ;D (kuzyn mnie wkręcił) co do filmu uhhh widziałam...i na tym niech się skończy ;p (jestem wybredna jeżeli chodzi o filmy) ale każdy lubi co innego ;).
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://mlle-callays.blogspot.com/

    p.s fajne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też miałam wolne,niestety od jutra już normalnie trzeba wrócić;<

    OdpowiedzUsuń
  17. też oglądałam "The social natwork' - fajny ale też nie rozumiem jego fenomenu...śliczne zdj i pazurki;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie!
    Obserwujemy może? Ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie oglądam the social;p


    Zaaaapraszam!
    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/
    jeśli blog ci się spodoba zaobserwuj:* Będzie mi miło:***

    OdpowiedzUsuń
  20. zapraszam = reaktywacja :)
    http://ellecannelleelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nominuję Cię :)
    http://ellecannelleelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. musisz tak twarzować?

    OdpowiedzUsuń