czwartek, 30 maja 2013

Przyjaźń jest jak miłość możesz obdarować nią każdego jeśli zechcesz.

Witam, jestem Jot. Poznałam się z Zuzą w przedszkolu następująco nasze drogi rozłączyła podstawówka. Można stwierdzić, że od początku nie przypadłyśmy sobie do gustu. Ja byłam wredną 'chłopczycą' a Ona słodką landrynką za którą każdy chłopczyk się uganiał, nie znosiłam tego. Przez długi czas się nie widziałyśmy, w pewnym momencie zapomniałam o Niej, gdyby nie fotografie pozostawione na pamiątkę z przedszkola być może obraz tej niewinnej dziewczynki zanikłby w mojej głowie wraz z nienawiścią jaką do Niej żywiłam. Może to jedynie przypadek, ale nasze drogi połączyły się na nowo w gimnazjum. Stałyśmy naprzeciwko siebie a w głowie miałam jedynie myśl 'czy to na pewno Zuzia?'. Trzy magiczne lata, tu zaznajemy przyjaźni, spotykamy chłopaka z myślą że będziemy razem na zawsze, kombinujemy, kłamiemy, oszukujemy, wierzymy, ranimy, kochamy.. Tu kształtuje się nasz charakter zaczynamy obierać kierunek ku lepszej przyszłości, zarysowujemy kształt naszego życia. Czy potrafisz stanąć przed lustrem patrząc sobie w oczy, i wybaczyć wszystkie stracone okazje? Ja potrafię. Raz musiałam schować dumę w kieszeń, przyznać rację, myliłam się w pewnej kwestii a mogło być to decydujące w sprawie mojej przyjaźni z Zuzią. Mamy za sobą wzloty jak i upadki, ale jesteśmy ze sobą szczere. Nie ważne jak bolesna jest prawda, ważne, że nie pocieszamy się kłamstwem. Czy macie osobą której możecie bezgranicznie zaufać ? Ja taką znalazłam mimo, że tyle razy przejechałam się na rzekomych 'przyjaciołach'. Kwestia tego czy ufasz samemu sobie, dążysz do celu, najgorsza walka jest z samym sobą. To nie ludzie i ich głupie gadanie nas niszczy tylko my sami. Ufam tej niezwykłej dziewczynie i jestem dumna mogąc Ją nazwać swoją przyjaciółką, nieważne co się wydarzy, jestem spokojna bo wiem, że nieważne jak wielką tajemnice bym Jej powierzyła ona i tak nikomu jej nie powie. Nie spędzamy razem dużo czasu, nie posiadamy znaku przyjaźni, nie mamy razem zdjęć, uczymy się w dwóch różnych szkołach. Obydwie mamy chłopaka. Ale mimo wszystko w razie potrzeby możemy na sobie polegać. I kocham Ją bardzo mocno.











53 komentarze:

  1. fajne radosne zdjęcia;)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne zdjęcia
    bardzo ładne jesteście ;d <3

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjaźń jest mega istotna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak przyjaźń najważniejsza <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jaka historia! Bardzo dobrze ze odnalazlyscie się po raaz drugi! Haha
    A jednak macie razem zdjecia! Są swiwetne!
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeej, ale wy jesteście śliczne *_*

    Obserwuję. Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice post!
    Would you like to follow each other? Let me know!
    http://walls-cant-stop-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Interedujacy post :) Zapraszam do mnie : http://julastylolafashion.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale jesteście śliczne :3
    Ja teraz w gimnazjum straciłam przyjaciółkę, okazała się jednak taka fałszywa, ale przez to poznałam nowe 2 bardzo fajne dziewczyny, z którymi teraz się trzymam :>
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. więc jednak takie prawdziwe przyjaźnie istnieją, dobrze wiedzieć i oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne jesteście ja nie mam prawdziwej przyjaciółki, nie mogę nikomu zaufać http://happyisad.blogspot.com/ obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. myślałam, że mam prawdziwą przyjaciółkę, jednak jak się okazało po 12 latach wyszło szydło z worka. moja była przyjaciółka poznała chłopaka i przyjaźń się skończyła. dopiero wtedy dowiedziałam się jaka jest na prawdę.

    piękne dziewczyny z Was! :)


    pozdrawiam i życzę przyjaźni aż po grób. :)


    zapraszam do konkursu : www.victoria-cielecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobne jesteście ;3

    Pozdrawiam xx

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobrze ;)
    Zaufanie i szczerość w przyjaźni jest najważniejsze ;) Obie ślicznie wyglądacie ;3
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ale jesteście ładne!:)
    fajnie, że macie taką przyjaźń :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ze swoją przyjaciółką podobnie i również na nowo połączyło nas gimnazjum. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia! (przeczytałam posta, ale nie wiedziałam co o nim napisać :P)

    mabelifa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo zazdroszcze Ci wyglądu http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia, jak chcesz to moge zrobic ci nagłówek (:
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne zdjęcia :*
    http://marta-maaarta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyjaźń jest w życiu bardzo ważna super post i ogólnie fajny blog Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania dopiero zaczynam

    hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteście śliczne ;)Tylko pozazdrościć takiej przyjaźni. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia ! :D

    +wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia. Przyjaźń jest bezcenna :**

    Obserwujemy? Zapraszam także do komentowania mojego bloga

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. przyjaźń to cudowna więź... bez przyjaciół ludzie bywają naprawdę samotni!
    jesteście przepiękne!

    www.arcbleu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zajebistee..!!!!! Super blog. Ja już obserwuję i licze na to samo !!!!


    http://zeta354.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zdjęcia, śliczna blogerka, dobre teksty. Będziesz sławna! :D Miałem przeczytać tylko jeden wpis.. ale chyba wessało mnie tu na dobre ;) oby tak dalej! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawa historia;) szczerość i zaufanie są podstawą przyjaźni, trzymajcie się:)
    śliczne dziewczyny z Was!

    ***
    slodko-kwasno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna jesteś :)

    obserwuje i jeśli ci się spodoba zrób to samo :)
    juleczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę urody.! <3

    I zapraszam do mnie:
    http://my-everyday-life-and-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawa notka. Ja swojego najlepszego przyjaciela znam od przedszkola. Na początku również się nie dogadywaliśmy, wręcz nienawidziliśmy, a potem nagle stał się towarzyszem zabaw ♥
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ale to pięknie napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  34. great :)
    following you now

    would you like to follow eachother via gfc & bloglovin'?
    BlogLovin' | BreezeyBee Blog | International Giveaway
    xoXo

    OdpowiedzUsuń
  35. ale ładne dziewczyny! :)
    podoba mi się tu. obserwuję a wy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. super fotki ;*
    fajny blog, będę tu czesciej wpadac xD
    może wzajemna obserwacja ? ;> :D

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny blog ;d Zapraszam do mnie http://swwagiie.blogspot.com/ : )

    OdpowiedzUsuń
  38. w czasach fałszu i bezgranicznej zazdrości,przyjaźń jest prawdziwym skarbem. Historia mojej największej przyjaźni brzmi podobnie: trudny początek, rozłąka i w efekcie przyjaźń, a raczej babska miłość :)
    cieszę się, że i Wy możeci się tym pochwalić:) świetne fotki:) pozytywne:)

    kobieca-testerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. To znaczy u mnie było podobnie ;) internetowa przyjaźń z pewnym chłopakiem. Dużo by pisać :) ale przyjaźń to największy skarb !

    OdpowiedzUsuń
  40. wow love your blog, shall we follow?
    xjes www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  41. przyjaźń to prawdziwy skarb ;)
    świetny blog :D

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Taka osoba to skarb :)

    śliczne jesteście prawie jak siostry

    OdpowiedzUsuń