piątek, 3 maja 2013

Shit happens

Siemanko! Już po sesji. Jak wyszła? Sami ocenicie. :) Trwała ponad godzinę. Niestety, gdy przyszedł Artur nie miałam już siły na zdjęcia z Nim. Wyprosiłam trochę zdjęć. Kilka jest w skórzanej kurtce oraz kilka w blezerku, który niedawno kupiłam w Mohito razem ze spodniami, które także znalazły się na zdjęciach.
Wczoraj także były Jego urodziny. Spełnienia marzeń kochanie! *-*
Grill trwał od 13 do 21 u Niego na działce. Osób w liczbie 11. Ponad 30 butelek piwa. Nie licząc wódki i puszek. Miałam niezłą zabawę obserwując jak zachowują się pijani ludzie. Sama wypiłam tylko jedną butelkę Somersby & shota. Nadal żałuję, że nie zrobiłam zdjęć :(
Tydzień temu byłam u mojej kosmetyczki co zaowocowało nowymi paznokciami, których zdjęcie pojawi się w następnym poście :3 Motywem przewodnim były paznokcie Rihanny w teledysku "Stay". Moim zdaniem białe paznokcie są wyjątkowo oryginalne i sexy. : *
Jak Wam się podobają zdjęcia i które najbardziej? Zapraszam o komentowania c:
Bye, S.











31 komentarzy:

  1. te spodnie zarąbiście wyglądają ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom spodnie genialne (już pisałam o tym w poprzednim poście, ale co tam :P) Pozazdrościć tylko można no i ewentualnie pójść do Mohito i takie kupić :P Sesja ładna, podoba mi się najbardziej 1 zdjęcie ;)
    Bardzo serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w moim projekcje, szczegóły tutaj:
    http://photoee.blogspot.com/2013/05/projekt-zainspiruj-sie-natura.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie zdj! *.*
    Mam pyt.: Czy Ty mieszkasz w Wałczu? :D

    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne zdjęcia!
    Śliczna jesteś<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, ubiór i ty wszystko! :) Fajnie że wczoraj się udało ^^ Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim projekcie "Zainspiruj się naturą" nie chodzi o dobre zdjęcia tylko o pomysł ;) Chodzi o to co na tych zdjęciach będzie czyli stylizacja, może make up, albo manicure? Możliwości jest dużo a wszystko zależy od Ciebie ;) Jest to po prostu forma zabawy.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pierwszym wyglądasz naprawdę ślicznie! :)

    __________________________________________
    trufflowapielegnacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sesja! !
    Najbardziej podoba mi się 3! : x
    Mmmmm.. samersby; p
    www.fashionable-sewing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia ♥ Zwłaszcza pierwsze.

    http://kamilaa98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne proste kreski *.*
    Spodnie mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszła! Jest piękna. Cudowne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeju ale Ty jesteś piękna! Oddaj mi tą urodę ;)
    Pierwsze i trzecie zdjęcie są wrręcz oszałamiające <3

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyszłaś na pierwszym zdjęciu : *

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsze zdjęcie najlepsze!!! buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsze zdjęcie jest najlepsze :) ładnie wyszłaś :)
    dodaje do obserwowanych :)
    zapraszam http://mylittleworldofbookss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia. : )

    OdpowiedzUsuń
  18. 1 zdjęcie jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Śliczne zdjęcia! ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze zdjęcia najlepsze ♥
    http://panna-alexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bo widziałam Ciebie tam w czwartek :D
    Poznałam Cię po niebieskich litach *.*

    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful pics :) You look stunning...

    Yours
    zimtkringel.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkie fotki świetne,
    ale pierwsza ma w sobie coś przyciągającego:)
    gratuluję udanej sesji:)

    z niecierpliwością czekam na te pazurki.!
    podzielam zdanie, że są oryginalne.:)

    kobieca-testerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsze zdj. wymiata! *.*

    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsze zdjęcie naj naj naj naj *.*

    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. you look gorgeous in this outfit..!! truly beauty with amazing sense of style ;)

    OdpowiedzUsuń