piątek, 7 czerwca 2013

Changes

Jeszcze tylko dwa tygodnie! Tak, zaczynam od słów otuchy :)
Jak to w piątek byłam pozytywnie nastawiona do Super Kina na TVN'ie. Z rozczarowaniem włączając telewizor zobaczyłam ekranizację pt. "Harry Potter i Kamień Filozoficzny". ZNOWU?! Niby film kultowy i bardzo go lubię, ale ile można?
Zmieniłam paznokcie :) Tym razem są w kolorze miętowym. Postawiłam na wiosenny look również w kuchni. Dziś zrobiłam brokułową zupę krem. Była przepyszna! Uwielbiam, gdy kolor zielony króluje w moich potrawach.
W tę niedzielę planuję grilla u mojego kolegi. Wezmę ze sobą aparat, więc fotorelacja zapewne ukaże się niedługo :3 Ekipa ta sama, co na urodzinach Artura.
Nie mogę doczekać się wakacji i spotkań z przyjaciółmi CODZIENNIE. Plaży, imprez, letnich sesji, kręgli, pizzerii, przejażdżek motorówką, drinków oraz wielu innych rzeczy. Mam nadzieję, że pogoda w końcu dopisze. A ja na sam koniec życzę Wam dobrych ocen i wspaniałego zakończenia tego roku szkolnego. W końcu jeszcze tylko dwa tygodnie :D
Ciao, S.




45 komentarzy:

  1. Uwielbiam miętowy kolor, a twoje paznokcie są świetne! Życzę udanego grill'a, bo z przyjaciółmi zawsze jest co robić. Też nie mogę się już doczekać wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne paznokcie ;*
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. awww jakie zajebiste paznokcie! to Twoje prawdziwe? mega *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie sobie Harrego oglądam. :D
    Ładne paznokcie! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa, ale długie! To są Twoje paznokietki? Bardzo profesjonalnie wykonane! Dla mnie Harry stał się zmorą. Jak widzę, że puszczają go po raz kolejny w telewizji to od razu odechciewa mi się cokolwiek oglądać:D Na stare lata tego rodzaju fantastyka już mnie nie rusza:D TYLKO 3 tygodnie, ale można powiedzieć że tylko DWA, bo ostatni po wystawieniu ocen w większości przypadków jest przez nas przesiedziany w domu lub raczej poza nim;P

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudne te paznockie <3
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. tak, sama :)

    ojaaacie, cudny masz kształt paznokci! <3 kolor też świetny

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kreski i wspaniałe paznokcie masz cudny kształt aż zazdroszcze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne paznokcie ;)
    również obserwujemy ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. wakacje już niedługo, i śliczne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne Pazurki!!!:)
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś przępiekna... :D to niesprawiedliwe, że jedni tak zostali obdarzeni przez naturę uroda, a drudzy już niekoniecznie :<

    paznokcie cudne!


    www.arcbleu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczne pazurki *__*

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszcze paznokci :)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. ŚLICZNE PAZNOKCIE *.*
    Również obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne paznokcie, wgl. jesteś śliczna! *.*

    Zapraszam do obserwowania i komentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Już Cię obserwuję może masz ochotę mnie obserwować to zapraszam do mnie http://julastylolafashion.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę paznokci !

    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jeju!!!! marzę o takich pazurkach!!!! niestety mam łamliwe. są cudowne. Obserwuję kochana:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne paznokcie *.* http://swwagiie.blogspot.com/ : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne są te paznokcie, idealny kolor! ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. ojej, grill. Pewnie fajowo bedzie, milej zabawy :P i tez nie moge sie doczekac wakacji :)
    SLiczna jak zawsze i piekne paznokcie :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice nail art!

    I'm following u via GFC, hope u can follow back. THX XOXO

    Moda della donna

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie piękne paznokcie! Zazdroszczę Ci! :)
    Ja podejrzewam że nigdy takich nie będę miała, bo mam problem z obgryzaniem. :((
    Zapraszam do siebie:
    http://my-everyday-life-and-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. :D super paznokcie

    dodajemy do obserwowanych tu i na bloglovinie ?

    OdpowiedzUsuń
  26. To pierwsze zdjęcie,wyszłaś na nim tak słodko!<3

    OdpowiedzUsuń
  27. wow that nails!

    Join my lovely giveaway babe:
    http://supongoestilo.blogspot.nl/2013/05/giveaway-beautiful-shoes-of-your-choice.html

    OdpowiedzUsuń
  28. BTW sure we can follow let me know when you follow me with bloglovin and facebook and I follow back

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne paznokcie :)
    Ja uwielbiam zupy ale mniej w postaci kremu
    No ja też już nie mogę doczekać się końca tym bardziej, że ten miesiąc jest najtrudniejszy same zaliczenia i egzaminy.

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne pazurki, plus dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Akcje z super kinem miałam podobną xd Pazurki i ich kolor jest świetny :) Oczy piękne jak zawsze..pozazdrościć:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. oj tak miałam to samo w piątkowy wieczór;)Śliczne pazurki.Obserwujemy?Ja klikam;)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne pazurki:)
    kocham chyba wszystko co miętowe i zielone:)
    z kremem brokułowym włącznie :)

    na zdjęciu wyhaczyłam piękny makijaż oczu:)
    nie mogę wzroku oderwać:)

    buziaki:*
    kobieca-testerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne paznokcie! Śliczna jesteś :)

    ------------------------------------------
    trufflowapielegnacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. aaa jakie genialne pazury !

    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń