środa, 19 czerwca 2013

Next to holidays!

Na sam początek BARDZO PRZEPRASZAM, ŻE WAS TAK BARDZO ZANIEDBAŁAM. Sami wiecie, oceny, koniec roku, te sprawy... Na szczęście zostały mi już tylko trzy przedmioty :D Stwierdziłam dziś po raz 856872636392, że nienawidzę fizyki. Mało osób jest w stanie w ogóle ją wytłumaczyć drugiej osobie.
Poza szkołą też wszystko się skomplikowało, lecz już wraca do normy. Po zakończeniu roku szkolnego mam niecały tydzień odpoczynku i od początku lipca zasuwam do pracy w kancelarii notarialnej. Trzeba pracować na swoją przyszłość. Mimo wszystkiego, to i tak lubię tą pracę. Najważniejsze, że się czegoś uczę i zdobywam doświadczenie. Mam nadzieję, że znajdzie się także kilka dni na poleniuchowanie i posmażenie się na plaży.
Nastały upały, co bardzo pomaga mi w trzymaniu diety. Nigdy nie czułam głodu, gdy termometr wskazywał więcej niż 25 stopni :) Jazdę na rowerze ułatwia mi to, że mam daleko do szkoły, więc podsumowując, mam  nadzieję, że niedługo będzie widać efekty. Będę miała także więcej czasu na typowe "fashion photos", na których ostatnimi czasy nie mogłam się skupić. Na zachętę kilka fotek (z grilla, o którym wspominałam i ostatnie z lekcji, o zacnej nazwie "wiedza o kulturze") oraz trzymanie kciuków za Wasze wyniki w nauce ;*
Ciao, S.





























<a href="http://www.bloglovin.com/blog/7126739/?claim=rgra3etkqk8">Follow my blog with Bloglovin</a>


49 komentarzy:

  1. ale zgrabiutka z Ciebie dupka ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądzisz, że masz idealną budowę ciała?:) Mimo to gratuluję motywacji i chęci! Bardzo wesoły grill!Dasz radę, ja też walczę z fizyką. Pozdrawiam Pola! <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia :D

    /zapraszam Cię do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje, że trafisz na fajny ludzi w pracy i zdobędziesz dużo doświadczenia :)

    Szalone zdjęcia widać, że humoru dopisują

    OdpowiedzUsuń
  5. też nigdy nie lubilam fizyki, co do figury to ty nie masz nad czym pracować bo jesteś szczupła! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze trzy zdjęcia niezwykle urocze :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Figurke masz świetną kochana, więc ciesz się życiem zamiast katować się dietą :D Zaczynam obserwować i czekam na jakieś zdjęcia stylizacji.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing!!!
    Would you like to follow each other?!
    Let me know?!

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/
    https://www.facebook.com/estilohedonico?hc_location=timeline

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne zdjęcia, aż człowiek wierzy ze to jednak wakacje:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog <3 A co jeszcze bardzo profesjonalne zdjęcia <3
    Zapraszam również do mnie :)
    Obserwacja za obserwację ?? Napisz u mnie na blogu jak tak <3
    http://uzaleznionaje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I już mamy Wakacje ! :) życzę wytrwałości w diecie :))
    Fajne zdjęcia ;)) i czekam na NOWĄ NOTKĘ !! : *

    OdpowiedzUsuń
  12. Figurę masz super =) .

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez nienawidze fizyki ! Swietme zdjecia ! Jakie swietne cialo ! :) piekna figura

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety, ale chyba każdego napotkały jakieś poprawy ;* ja również nie przepadam za tym przedmiotem, fizyką. Trudno ją zrozumieć. Jak na taką co ma dietę wyglądasz wspaniale :) ale i tak życzę Ci wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia :)
    zapraszam do siebie na nowy post :)
    szczera-szczera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nie przepadam za fizyką, fajne fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nigdy nie rozumiałam fizyki. Nigdy! Figure masz świetna kochana ;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyno jaka dieta? Jesteś śliczna i szczupła i bez żadnych podtekstów, ale masz bardzo zgrabną pupę. Z drugiej strony, to dobrze, że dbasz o siebie.
    Wiać, że świetnie się bawiłaś na tych "lekcjach". Pozdrawiam i zapraszam do mnie kiedymiloscstajesienienawiscia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie cierpię fizyki! :D
    Świetne zdjęcia! :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Fizyka to okropny przedmiot :P Bardzo przyjemny grill, a Ty chyba chcesz się odchudzać z kości na ości :P Masz bardzo ładną figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja tez niegdy nie lubilam fizyki, a chemii jeszcze berdziej, zazdroszcze pogody, super zdjecia, pozdrowionka xxx
    Follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia ;D
    wakacyjne ;)

    u mnie na blogu konkurs, jeśli masz ochote to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdj:)


    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Też nienawidzę fizyki -.- ; // świetne zdjęcia ;d obserwuję ;33


    http://swwagiie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. urocze zdjęcia :)
    plus oczywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Thank you for your lovely comment!!
    I follow you now on twitter and Bloglovin!!! ;)

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/
    https://www.facebook.com/estilohedonico?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  27. Fabulous <3
    You really do have a lovely blog, just stumbled across it now

    Would you like to follow each other via instagram, twitter and bloglovin’?
    If so let me know and I’ll follow you right back

    My blog is a fashion/lifestyle blog!

    Speak soon,
    Have a lovely day
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com
    www.twitter.com/andkateblog
    www.instagram.com/andkateblog

    OdpowiedzUsuń
  28. Super bloga , a zdjęcia są bardzo bardzo fajne oddają taką radość ;))
    Zapraszam serdecznie do mnie :
    http://julastylolafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Thank you for your lovely comment!!
    I follow you on GFC too!!!Follow me! ;)

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/
    https://www.facebook.com/estilohedonico?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę, że fajnie się bawisz ;) Nie masz z czego się odchudzać. Czekam na nowy nagłówek bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. fajnie :) powodzenia w nowej pracy :P
    obserwujemy?
    http://petiterobe-noire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia <33
    Zapraszam do siebie
    http://caroline-caarli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie cierpię fizyki, zdjęcia sa świetne :) Sama ostatnio zaniedbałam wszystko i mnie tu nie było:| Widzę że grill się wam udał ^^ Powodzenia w dalszej nauce:D Zapraszam ponownie^^

    OdpowiedzUsuń
  34. fizyka jest do bani :P z czego Ty chcesz schudnąć, co?-.-

    OdpowiedzUsuń
  35. nie przepadam za fizyka :/ swietne zdjecia, obserwujemy?
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Pozytywne zdjęcia!:)
    Też nienawidzę fizyki:D

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawy blog:)
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń