poniedziałek, 29 lipca 2013

Apologies.

Przepraszam, przepraszam, przepraszam. Wakacje pełną parą = zaniedbanie bloga.
Obiecuję, że się naprawię, a do tego czasu wszystko w pigułce.

Otóż przeze mnie ominęło Was mnóstwo wyjść na plażę, parę domówek oraz romantycznych wieczorków. W kolejnym poście nadrobię to wstawiając masę zdjęć, spokojnie. Za to w poprzednim poście zaczęłam wątek sztucznych rzęs. Otóż w moim przypadku nie zdały one egzaminu na większą skalę. Mała zawartość kleju, częste odklejenia oraz sklejanie się z moimi rzęsami przeważyło szalę. Postanowiłam udać się na zabieg zagęszczania i wydłużania rzęs, co daje bardzo podobny efekt. Trwał on około dwóch godzin. Do moich naturalnych (4 mm) rzęs zostały doczepione rzęsy jedwabne (11 mm). Pierwsze trzy dni- zakaz moczenia w wodzie, pierwsze dwa tygodnie- zakaz nakładania makijażu. Co jakieś dwa miesiące muszę wybierać się na tzw. dopełnienie, bo rzęsy wypadają, tak jak naturalne. Jestem już prawie tydzień po zabiegu i jak na razie jestem bardzo zadowolona z efektu. Postanowiłam nawet rzadziej robić makijaż, bo rzęsy same sobie starczą. Tak, dokładnie. Jestem na odwyku od eyelinera od czasu 4 letniego uzależnienia. Jestem z siebie dumna ;_;

Mam także inną informację. Dobry znajomy Artura poprosił mnie o ułożenie choreografii w związku z tym, że wpadł na pomysł zamieszczenia swojego talentu tanecznego na YouTube. Jestem strasznie zadowolona, że poprosił o pomoc mnie. No cóż, jak na razie zastanawiam się nad wykorzystaniem ruchów z teledysku poniżej. Co o tym myślicie?

Pozdrawiam, Susan.








29 komentarzy:

  1. Czas wakacji to łatwo zaniedbać bloga. Wiem po sobie;p Ja sobie zagęszczałam rzesy i fakt jest cholerna wygoda, ale jak je zdejmiesz lub wypadną, będziesz czuła jakbyś rzęs nie miała. Niestety;/
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W wakacje bardzo łatwo o zaniedbanie bloga, najczęściej dopiero pod wieczór zabieram się za przeglądanie mojego i innych. Ale w końcu wakacyjny czas, to jest do wybaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że te ruchy nadają się idealnie ;) Rzęsy piękne, zresztą jak wszystko co prezentujesz klonie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten teledysk i jak najbardziej układ jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo tańczysz? no ruchy z teledysku fajne :) Pozdrawiam i życzę jak najwięcej udanych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To super, że tańczysz! JA też :) Obserwuję ♥
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie tańczą w teledysku ;) Ja też tańczę, ale dancehall ;D
    Zapraszam do mnie: http://by-lolka.blogspot.com/
    Obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog, ja już obserwuję, zapraszam do siebie http://natalaablog.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Utworek wpada w ucho. Widzę, że kolejny gość wypromowany na styl Bieber'a. Z drugiej strony ruchy taneczne są naprawdę fajne. Ciężko jest w tej chwili znaleźć, wymyślić, dobrą choreografie - ale koncepcja jest ciekawa. No troszeczkę Cię nie było - to fakt! Ale skoro deklarujesz się, że wszystko nadrobisz, to jesteśmy w stanie Ci wybaczyć:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Pola <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny utwór i kroki ciekawe :)

    Czasem tak jest, że się nie ma czasu na blogowanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś taka piękna! :O - Flora ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabieg wyszedł jak najbardziej na plus. Twoje rzęsy przebyły rewelacyjną przeminę :) i wcale nie wyglądają na doczepiane. Gratuluje ;) chociaż z eyelinerem było Ci ślicznie :* Ooo bardzo dobrze, że akurat Ciebie wziął do pomocy, a ruchy z teledysku są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna choreografia! Rzęsy śliczne x

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne oczko ;)
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. przewiduję jeszcze jedną loterię, mniej więcej za 3 tygodnie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. super blog:))
    zapraszam wszystkich do siebie, byłoby mi bardzo milo, gdybyście weszli.. komentarzyki mile widziane:)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej kochana! Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcie rozmazane ale jednak bardzo ładne :o *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. kroki wpadają w oko ;)
    muzyka zresztą też mnie przyciąga:)
    i to cudne oczko :*

    Gorąco zachęcam do udziału w Wielkim Wakacyjnym Konkursie ;)
    kobieca-testerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Układ świetny, piosenka super :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://trzymetrynadniebem1993.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zabieg
    W takim razie zyze diuzej ilos pomyslow


    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. układy w teledysku są genialne ! *,*
    faaajny blog!


    będzie mi bardzo miło jeżeli mnie zaobserwujesz <3! http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda, ze nie masz wyrazniejszego zdjecia :( ale widac efekt :D drogie?:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Drogie? :D Ja też jestem uzależniona od eye linera : o
    Teledysk fajny i uklady tez :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie od dawno korci, żeby kupić sobie sztuczne rzęsy, ale mam pewne głupie obawy, a to, że moje naturalne rzęsy się zniszczą, albo, że wypadną przy odrywaniu tych sztucznych :P

    OdpowiedzUsuń