niedziela, 7 lipca 2013

so much fun.

Kurczę, wakacje są coraz ciekawsze. Dziś Artur wyjechał do Poznania na egzaminy do straży pożarnej i zostawił mi swój tablet, od którego zdążyłam się już uzależnić. Odkryłam, że robi on bardzo dobre zdjęcia. Spróbuje to wykorzystać jeszcze lepiej niż dotychczas.
Co do diety, to wyszło jak zwykle, czyli zamiast schudnąć- przytyłam. Muszę sie wziąć w garść.
Wyczuwam także ból dupki. Z jakiego powodu? Otóż w tym momencie Rihanna opala się nad naszym polskim Bałtykiem, a ja siedzę w domu. Po raz czwarty już :c
Wypadów przez te dwa tygodnie było za dużo by je opisywać. Bynajmniej m.in. ognisko, domówka i nocowanie Jot u mnie. Zdjęć niestety nie wstawię teraz, lecz w następnym poście.
Mam dla Was też miłą wiadomość. Założyłam konto na Instagramie. Mój nick to susannah_elizabeth :) Oczywiście follow4follow. Możecie śledzić moje zdjęcia oraz poczynania z aparatem codziennie.
Na koniec życzę Wam, by te wakacje nie mijały tak szybko... *.*
PS. Na zdjęciu nowe rzęsy z Sephory (25zł), efekt oceńcie sami. c:


43 komentarze:

  1. U mnie w te wakacje troszkę nudnawo :c

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jesteś :) z dietami mam tak samo :P:P zanim zacznę to już przytyję - teraz mam plan zacząć biegać:) obser. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznotka ;* a rzęsy świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś prześliczna ! również dodałam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcie. :) Też zamiast schudnąć przytyłam. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. masz przepiękne kreseczki!

    +obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne oczy ^^
    Obserwuję w Google ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka ty jesteś ładna, oddaj urodę. *.*
    Bardzo ładnie te rzęsy wyglądają i robisz ładne kreseczki. :)

    Masz bardzo ładny nagłówek, 1 i 2 zdjęcie najlepsze. *.*
    Obserwuje kochana i zapraszam do siebie. :)
    XOXO Karla
    karladreamsworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz piekne wlosy ;) fajny wyglad. Co do tej diety to tez podobnie mialam zamiast schudnac to w odwrotna strone. Glownie dlatego ze gdy staram sie nie jesc zbyt duzo to caly czas mysle o tym jedzeniu przez co jem 2 razy wiecej :c

    OdpowiedzUsuń
  10. na żywo pewnie się jeszcze lepiej prezentowały, ale na zdjęciu wyglądają nieźle :) też Ci życzę świetnych wakacji i czekam na zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jesteś, a do tego super piszesz xd + Obserwujemy ?

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nagłówek swietny 2,3 i 4 najlepsze zdjecia :)
    A rzęsy się ładnie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie wakacje właśnie już nie są ciekawe, bo moja jedyna koleżanka (z mojej miejscowości) złamała nogę i nic nie można już zrobić. Miałyśmy tyle planów, ale nic już nie wypali. Jesteś śliczna, a rzęsy komponują się idealnie. Co do komentarza u mnie. Postaram się (jak nie zapomnę) zrobić dedyk dla Ciebie :* pozdrawiam oraz też życzę aby te wakacje tak szybko nie mijały ♥!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakaś ty śliczna i te oczy, piękne kreski i rzęsy chociaż sztuczne.
    Ja w ogóle nie stosuję diet - bo i tak wiem, że nie wytrwam.
    U mnie nowy post w każdą sobotę.
    Pozdrawiam i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rzęsy bardzo fajnie i naturalnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz śliczne tęczówki. Zawsze chciałam mieć brązowe <3
    Ładny nagłówek! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ladne zdjecie, dzieki za obserwacje, odwdzieczam sie tym samym i zapraszam czesciej:
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne rzęsy! <3
    super nagłówek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznotka :)

    widzę, że dużo się dzieje :)

    ładna zmiana wyglądu bloga

    OdpowiedzUsuń
  20. ładna*.* lubię Twojego bloga:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:D
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. rzęsy wyglądają bardzo naturalnie :) Nie wiedziałam że rihanna siedzi nad Bałtykiem:P No no efekty odchudzania jak u mnie, cóż po wakacjach trzeba się za siebie naprawdę wziąć :) A ja zapraszam na swojego bloga, o nowej nazwie : Cheshireme.blogspot.com
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  22. na pewno zrobię loterię pocztówkową stąd :D a rzęsy urocze :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award , więcej informacji u mnie http://natalaablog.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. rzęsy są śliczne:) w ogóle tak po dłuższym przeglądaniu Twojego
    bloga muszę przyznać, że makijaż potrafisz zrobić perfekcyjnie:)
    zwłaszcza jeśli chodzi o oczy;)

    śliczny, nowy wygląd bloga:) na Wasze wspólne fotki naprawdę
    aż miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzęsy świetne i te kreski *o*
    Ładny blog.


    Jeśli znalazłabyś trochę czasu, aby skomentować mojego bloga to byłabym Ci wdzięczna. Jeśli Ci się spodoba możesz zaobserwować :)
    http://neopoltiandreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. masz przecudowne oczy*,*
    oddaj!<3

    Zapraszam, liczę na szczerą opinię:*
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Maasz śliczne oczy. i wgl. śliczna jesteś:D

    Zapraszam na mojego bloga było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza:
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna jesteś :)
    obserwujemy na blogspocie i bloglovin? ;>

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie nudne wakacje ; // Śliczna jesteś ; )

    http://swaagyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale Ty śliczna jesteś! :)) Świetny blog, podoba mi się tutaj bardzo! :)

    Może obserwujemy? ;)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ja mam tak samo zamiast schudnąć tyje ;D
    a co do mojego stroju to on jest taki ;D :
    http://kammage12.blogspot.com/2013/05/250-nowy-pomys.html
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  32. No, no! Rzęsy bajeczne! Zawsze chciałam podjąć się ich kupna, ale z drugiej strony pojawiała się obawa o zniszczenie swoich prawdziwych. Co możesz na ten temat powiedzieć? Osobiście nie posiadam tabletu i jakoś nad tym nie ubolewam, czy jest tam coś więcej niż w przysłowiowym komputerze czy telefonie:)? Ja jak na razie tracę. Za dwa tygodnie zamieszczę notatkę na temat diety 3D Chilli na której jestem. Widocznie ciągle coś robisz nie tak. Czy znasz dekalog poprawnego odchudzania?:) Co raz częściej widzę konta na instagramie. Chyba sama też go założę! Pozdrawiam serdecznie Pola! <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne oczy =) .
    + Obserwuje .
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Moim zdaniem jesteś śliczna i bardzo fotogeniczna :)
    Zapraszam do mnie : http://julastylolafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne zdjęcie, ładna jesteś ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. super rzęsy :) czekamy na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  37. Rzęsy bardzo fajne :> Śliczna jesteś *-*

    OdpowiedzUsuń
  38. piękna!
    http://everything-and-nought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń