niedziela, 25 sierpnia 2013

Once upon the time...

Obiecanki cacanki, a ja wyjechałam na zupełnie nieplanowany i niespodziewany wypad w góry. Na szczęście zdążyłam wrócić, bo obawiałam się powrotu we wrześniu. Głównymi punktami na mojej mapie był Szczyrk, Wrocław, Bielsko-Biała, Książ oraz Żywiec. Zacznijmy od początku.
Bez zupełnego pośpiechu z domu wyjechałam po południu, po dość żmudnych przygotowaniach. Po 4 godzinach byłam we Wrocławiu. Bezstresowy nocleg (posiadam tam swoje mieszkanie), krótka wizyta w Magnolia Park ( zakup m.in. zalotki oraz nowej szminki w kolorze czerwonego wina) i jedziemy dalej! Następny przystanek był w Szczyrku. Na moje szczęście znalazłam nocleg tuż obok wyciągu krzesełkowego na Skrzyczne ( dla nie wiedzących polecam Google c: ). Spokojnie, nie zamierzam zanudzać Was opisując po kolei wszystkich atrakcji Szczyrku, bo każdy mądry umie skorzystać z internetu i jak zechce sam poszuka dla siebie ciekawych miejsc. Gdy już zdobyłam szczyt oraz zwiedziłam kilka interesujących miejsc, wsiadłam w samochód i pojechałam do Bielska Białej oraz Żywca. W pierwszej miejscowości skupiłam się na wyciągu gondolowym ( widoki naprawdę warte zobaczenia), w Żywcu z kolei zależało mi na zwiedzeniu Browaru. Ten chyba podobał mi się najbardziej z całej wycieczki. Można było zobaczyć tam całą historię tego całkiem niezłego piwa. Na koniec chyba najnudniejszy punkt wycieczki, czyli zamek w Książu. Jak to mają do siebie wszystkie zamki, nie był zbyt ciekawy.
Krótki opis tygodnia za nami, a więc została tylko fotorelacja. Kilka zdjęć poniżej (reszta w kolejnych postach), a tutaj miejsce i czas na 'zareklamowanie' mojej bliskiej koleżanki, która natchnęła mnie do kontynuowania bloga, bo przez jakiś czas miałam wątpliwości.
Kinia: WEJŚCIE
Do następnego :3
(Niżej znajduje się również filmik ze zdjęciami z Mielna, o którym zupełnie zapomniałam)

























31 komentarzy:

  1. Zuzia Ty chudzino piękna *.*
    Awww jaka ładna sukienka z pierwszego zdjęcia, oddaj mi ją <3
    Filmik przesłodki. Miny Artura mnie rozwalają ;D
    Dziękuję, że o mnie napisałaś ;3
    <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądając takie zdjęcia aż żal, że niedługo czekają nas deszcze i chłód :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wakacje widać udane ;) rób co robisz dupo, bo robisz to doskonale ;* pisjoł !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawaliste zdjecia:) Super post.

    pomożesz i klikniesz w link SHEINSIDE u mnie?

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/23.html

    OdpowiedzUsuń
  5. To fajny wyjazd miałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobną torebkę ostatnio widziałam w Bershce :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia !<3
    fajny blog !;d

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjecia :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ah, jak ja bym chciała zaliczyć taki nieplanowany wypad... :( ale na razie tylko praca, praca, praca, w PL sobie odbiję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne masz włosy ♥.♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale Ty jesteś śliczna :)

    obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę wypadu ;D
    świetne zdjęcia ;))

    pozdrawiam i zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. włosy są śliczne *-*

    http://cheeryl-cher.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. swietne zdjęcia ;)


    http://wehopen.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jesteś *.* Fajny miałaś wyjazd : )

    http://swaagyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałaś świetny wypad! :) Śliczne fotki ;*

    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. to fajny wypad i taki spontan ;D super zdjęcia ;) chcialabym Wrocław zobaczyć :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. oo widzę, że odwiedziłaś moje miasto Wrocław,ładne zdjęcia



    p.s u mnie nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog.
    obserwacja za obserwacje?
    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurtka i sukienka z pierwszego zdjecia ♥
    zapraszam
    http://go-to-kitchen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog. Obserwuję i liczę na revanż ;-)

    malinkaxpp.blogspot.com - skom?

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny strój kąpielowy... aż przykro się robi, że lato się kończy... będę zaglądać tu częściej :)zapraszam do siebie http://loreleifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog ! Zapraszam do mnie ;
    moniczkowo-stylowo.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Góry - Witaj w klubie :D .
    lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz super ciało dziewczyno :O

    http://cluelessxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ladne zdjecia :) obserwujemy?

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń